Revisie terugzetten van een pagina of blogpost

Stappenplan: email accounts aanmaken in cPanel.

    • Log in op cPanel

      • Ga naar de cPanel-loginpagina van jouw https://cpanel.jouwwebsite.nl.
      • Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen.
    • Navigeer naar het e-mailgedeelte

      • Zoek in het dashboard naar het kopje E-mail.
      • Klik op E-mailaccounts.
    • Klik op ‘Maak een e-mailaccount aan’

      • Klik op de knop E-mailaccount maken of Create (afhankelijk van de taalinstellingen).
    • Kies het domein

      • Selecteer het gewenste domein waarvoor je het e-mailadres wilt aanmaken uit het dropdownmenu (als je meerdere domeinen hebt).
    • Vul de gegevens in

      • Gebruikersnaam: Kies een naam voor het e-mailadres (bijvoorbeeld: info, support, of een persoonlijke naam).
      • Wachtwoord: Maak een sterk wachtwoord aan of gebruik de wachtwoordgenerator van cPanel.
      • Opslaglimiet: Stel een limiet in voor het aantal MB’s dat de mailbox mag gebruiken, of kies Onbeperkt.
    • Optionele instellingen

      • Controleer of je aanvullende instellingen nodig hebt, zoals automatische wachtwoordvernieuwing of aangepaste quota.
    • Account aanmaken

      • Klik op Maak account aan of Create Account.
    • Beheer en toegang

      • Na het aanmaken zie je het nieuwe e-mailadres in de lijst van bestaande accounts.
      • Hier kun je instellingen aanpassen, zoals wachtwoorden wijzigen, e-mailclients configureren, of toegang verkrijgen tot Webmail.

Klaar! 🎉